Björn W: Vi får väl flörta med vår flygbolagsanställda vän och sedan sitta bänkade framför [url=flightaware.com/live/]denna sida[/url] och hoppas dom hinner hem.
Inlägg: 1240177
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle: Kikade på AA´s hemsida, gick flera flyg med anslutning till London från vancouver idag där man är i London imorgonbitti. Därifrån kan han ju nästan ro för att komma till Övik i tid.