Salle: Kikade på AA´s hemsida, gick flera flyg med anslutning till London från vancouver idag där man är i London imorgonbitti. Därifrån kan han ju nästan ro för att komma till Övik i tid.
Inlägg: 1240180
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Norrbaggarna skulle ju flyga via Seattle, London, Stockholm... Foppa kanske kan ta Skröders plats.
Länkar:
MODO Hockey - Nyheter
MODO Hockey - Nyheter