Inlägg: 1241384
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK- MODO Hockey 2010-03-01
Skön avhyvling Kuben ger sekretariatet just nu. Oavsett vilket måste ju Timrå byta ut hela det där teamet, pinsamt för föreningen.
Sv: Timrå IK- MODO Hockey 2010-03-01
MODOJohan: Ne det är ingen interference, man är tacklingsbar in anslutning till att man ska ta emot och just släppt puck.
MÅL! PIKKA