Inlägg: 1241390
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK- MODO Hockey 2010-03-01
hellge: Jag undrar om inte Kuben håller på Luleå? Han verkar göra allt för att de ska gå till slutspel.
Sv: Timrå IK- MODO Hockey 2010-03-01
hellge: Tre pers mot Hinote. Borde väl vara utvisning på minst en av dom för att komma in som tredje man?
Lule looosade