hellge: Tre pers mot Hinote. Borde väl vara utvisning på minst en av dom för att komma in som tredje man?
Inlägg: 1241392
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK- MODO Hockey 2010-03-01
Fy fan... Nu blir det gravöl. Men ändå, det är det här som gör att man älskar hockey. Dramatik till slutsekunderna.
Fortfarande minimal chans till slutspel.
Grattis Timrå.