Inlägg: 1241784
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK- MODO Hockey 2010-03-01
MagnusS: Lev som du lär då, "När ni mötte VF i Scandinavium sist så vann ni ju tack vare domaren".
Skillnade är att jag inte skyller på domaren utan bara komstaterar att ibland är dom med ditt lag och i bland e mot dit lag och detta hänger oftast i hop med hur ditt eget lags agerande på banan.
Har du en Foppa eller Sundström som ständigt klagar på dom slut så trötnar domarna till slut.
Vi har en Pebben som gnäller på domaren i varje match
Tror du att du får med dig domaren om du gnäller? Tror inte det va
Skit i domaren och spela hockey