MagnusS: Lev som du lär då, "När ni mötte VF i Scandinavium sist så vann ni ju tack vare domaren".
Inlägg: 1241785
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK- MODO Hockey 2010-03-01
spud: Håller med dig
Som jag sa ibland är dom med ibland emot
Jag tror att det är ganska jämt fördelat under en säsong
Om man inte är MODOit förstås för då är domaren mot dig vid varje förlust
Som jag sa ibland är dom med ibland emot
Jag tror att det är ganska jämt fördelat under en säsong
Om man inte är MODOit förstås för då är domaren mot dig vid varje förlust