Salle: Feeeeeeeeel igen:)
Inlägg: 1243695
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Skellefteå 2010-03-08
Fyttihelvete vad jag är nervös inför kvällens match. Hoppas laget inser att vi kommer mötas av ett motstånd som är något helt annat än våra 2 senaste hemma matcher ikväll.
Hoppas Icing suttit och kört nålar i Hadelöv och Dahlberg hela dagen.
Hoppas Icing suttit och kört nålar i Hadelöv och Dahlberg hela dagen.