Inlägg: 1243699
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Skellefteå 2010-03-08
spud:
Likt en nervös fakir sitter jag själv som på nålar. Vi får vara glada för Antos skull om SAIK vinner :-)
Likt en nervös fakir sitter jag själv som på nålar. Vi får vara glada för Antos skull om SAIK vinner :-)
Hoppas Icing suttit och kört nålar i Hadelöv och Dahlberg hela dagen.