spud: Det luktar förresten fullsatt. Ganska coolt på en måndag.
Inlägg: 1243706
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Skellefteå 2010-03-08
Hawerchuk: Det tycker jag är helt fantastiskt, och visar att MODO har en publik som kommer när hockeyn är bra.