Hawerchuk: Japp, det är så roligt att jag gör ganska mycket för att säsongen ska bli lång.
Inlägg: 1243705
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Skellefteå 2010-03-08
spud: Det luktar förresten fullsatt. Ganska coolt på en måndag.