spud: Vilket hafsslafsspel av Modo. Man är för ivriga att hitta på något.
Inlägg: 1243732
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Skellefteå 2010-03-08
NuMo: Imponerad över SkAIK, de spelar tight som fan och ger oss inte många m. Det är otroligt viktigt att få hål på dem snart annars kommer de växa utav bara helvete ju längre matchen går.