NuMo: Imponerad över SkAIK, de spelar tight som fan och ger oss inte många m. Det är otroligt viktigt att få hål på dem snart annars kommer de växa utav bara helvete ju längre matchen går.
Inlägg: 1243738
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Skellefteå 2010-03-08
spud: Alla i båda lagen kämpar som djur där ute. Bra hockeymatch.