Inlägg: 1243744
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Skellefteå 2010-03-08
Bad_Brett: Häpnadsväckande bra. Men jag gillar hockey. Hockey är kamp. Det var fem minuter där i mitten av perioden ungefär som var riktigt grym.
Dina analyser är alltid lika häpnadsväckande. Själv tycker jag att det är oerhört mycket slarv, att spelarna ser ängsliga ut och inte vågar gå för fullt i duellerna.