spud: Alla i båda lagen kämpar som djur där ute. Bra hockeymatch.
Inlägg: 1243740
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Skellefteå 2010-03-08
Hawerchuk:
Dina analyser är alltid lika häpnadsväckande. Själv tycker jag att det är oerhört mycket slarv, att spelarna ser ängsliga ut och inte vågar gå för fullt i duellerna.
Dina analyser är alltid lika häpnadsväckande. Själv tycker jag att det är oerhört mycket slarv, att spelarna ser ängsliga ut och inte vågar gå för fullt i duellerna.