Inlägg: 1243780
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Skellefteå 2010-03-08
spud: Men det är Foppa, det kallas "vinnarskalle" och är en bra egenskap oavsett vad som händer. 8-)
Dels innan målet, och dels nu alldeles nyss när han blev fälld och valde att hämnas genom att svepa klubban mot en AIKare och slog undan hans skridskor, solklar 2a.