spud: Men det är Foppa, det kallas "vinnarskalle" och är en bra egenskap oavsett vad som händer. 8-)
Inlägg: 1243783
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Skellefteå 2010-03-08
Nikki Nine: Ja utslaget på en hel säsong är det en klar uppsida, men i enskilda matcher kan det sänka ett lag. Och nu när vi är i detta läge att vi inte har råd att tappa några jävla poäng då är det helt oacceptabelt och något som inte får förekomma.