1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507979 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1243789

Sv: MODO Hockey - Skellefteå 2010-03-08
Nikki Nine: Ja utslaget på en hel säsong är det en klar uppsida, men i enskilda matcher kan det sänka ett lag. Och nu när vi är i detta läge att vi inte har råd att tappa några jävla poäng då är det helt oacceptabelt och något som inte får förekomma.

Svarskommentarer

Sv: MODO Hockey - Skellefteå 2010-03-08
spud: Visst är det så. Det stora problemet är dock att vi spelar helt värdelöst. Spelet ute på banan ser lika bedrövligt ut som i början av säsongen. Vi har ingen fart alls och alla åker en och en. Det är först bakom motståndarmålet vi börjar spela som ett lag.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB