Inlägg: 1243801
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Skellefteå 2010-03-08
Bad_Brett: Jag tycker inte han gör det oftare än annars, det enda jag tycker är att hans medspelare inte rör sig i de ytor som finns tillgängliga för att få pass. Vi ser ut som ett lag med torksfrossa långt upp i halsen, där ingen törs kliva fram och bli matchvinnare.
Jo, men han slår bort många passningar.