Bad_Brett: Jag tycker inte han gör det oftare än annars, det enda jag tycker är att hans medspelare inte rör sig i de ytor som finns tillgängliga för att få pass. Vi ser ut som ett lag med torksfrossa långt upp i halsen, där ingen törs kliva fram och bli matchvinnare.
Inlägg: 1243804
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Skellefteå 2010-03-08
Publiksiffran ikväll är 7 405 om den inte redan nämnts.
Splendido och troligen den bästa siffran på en måndag hittills.
Splendido och troligen den bästa siffran på en måndag hittills.