Inlägg: 1243813
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Skellefteå 2010-03-08
Härligt med smålöven på läktaren som jublar åt MoDo-röven. :-)
Sv: MODO Hockey - Skellefteå 2010-03-08
Björn W: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Medioker föredetting SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORAR
Medioker föredetting SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORAR
Splendido och troligen den bästa siffran på en måndag hittills.