NuMo: Minst å minst.
Inlägg: 1243846
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Skellefteå 2010-03-08
Tar vi bonuspoängen så är det fortfarande upp till oss om vi går till slutspel eller ej. Vi har en bättre målskillnad som varken Luleå eller Timrå kommer kunna ta in.
Men nu känns det för jävla tungt!