Inlägg: 1243865
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Skellefteå 2010-03-08
Bad_Brett: Hinotes sista 5 min imponerar inte. Han borde ha större koll på spelarna framför mål där.
Jävla helvete att inte svepningen mot öppen kasse gick in.
Jävla helvete att inte svepningen mot öppen kasse gick in.
Ganska typiskt för den här säsongen. Grattis Luleå!