Nikki Nine: Nu är det fel fördel Luleå. Faan!
Inlägg: 1243899
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Skellefteå 2010-03-08
Poffa:
Idag så vette fan vad det var för fel på killarna. Hinote var värdelös och toppade det med djupdykningar.
Alla skott siktade man utanför, vilket i princip är lika illa som att skjuta åt fel håll.
Nä, vi blev totalt fastlåsta. Förhandlingslamning säger en del.
Idag så vette fan vad det var för fel på killarna. Hinote var värdelös och toppade det med djupdykningar.
Alla skott siktade man utanför, vilket i princip är lika illa som att skjuta åt fel håll.
Nä, vi blev totalt fastlåsta. Förhandlingslamning säger en del.
Sv: MODO Hockey - Skellefteå 2010-03-08
Poffa: Nu blir det till att virka ihop en SSK och VF dress till imorn.