Inlägg: 1243909
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Skellefteå 2010-03-08
NuMo: Det var klart nu när vi skulle möta lag som inte hade något motstånd att bjuda - det fick de höra från både forum- och mediehåll. En standard-MoDo-reaktion enligt formulär 1A tog därefter vid.
Redigerad kommentar
Sv: MODO Hockey - Skellefteå 2010-03-08
NuMo: Lägg till Madsen, hans överlägset sämsta insats i MODO dressen.på 2 försök hade han 3 fel.
Idag så vette fan vad det var för fel på killarna. Hinote var värdelös och toppade det med djupdykningar.
Alla skott siktade man utanför, vilket i princip är lika illa som att skjuta åt fel håll.
Nä, vi blev totalt fastlåsta. Förhandlingslamning säger en del.