Björn W: Varför är inte du i norra Skåne och eggar hemmaklacken till stordåd? ;-)
Inlägg: 1244715
Svarskommentarer
Sv: Södertälje - MODO Hockey 2010-03-11
Salle: Ja, du vet - den nya tiden med Internet och mobilkameror begränsar ju ens handlingsutrymme. Komprometterande bildmaterial kommer alltid ut och försvinner aldrig. :-)
Sparar mig förhoppningsvis till en J20-kvart med MoDo på IS STADION nästa vecka.
Sparar mig förhoppningsvis till en J20-kvart med MoDo på IS STADION nästa vecka.
Redigerad kommentar