Inlägg: 1244716
Svarskommentarer
Sv: Södertälje - MODO Hockey 2010-03-11
Som sagt så har MoDo precis börjat spela en given segermatch. om det är någon som missat det.
Sparar mig förhoppningsvis till en J20-kvart med MoDo på IS STADION nästa vecka.
Redigerad kommentar