Björn W: Domarn måste vara snabbare att blåsa av matchen om det blir ett liknande läge.
Inlägg: 1244769
Svarskommentarer
Sv: Södertälje - MODO Hockey 2010-03-11
spud: Vad är det för jävla stolpe som sitter och väljer musik i södertälje? Nog det värsta jag hört i en hockeyhall.