spud: Vad är det för jävla stolpe som sitter och väljer musik i södertälje? Nog det värsta jag hört i en hockeyhall.
Inlägg: 1244779
Svarskommentarer
Sv: Södertälje - MODO Hockey 2010-03-11
spud: Vi har ingen glöd idag, hade vi mött något annat lag hade vi legat under stort. Det är för mycket vänskap över detta.
Jag tycker vi ska gå ner på 3 femmor.
Jag tycker vi ska gå ner på 3 femmor.