Inlägg: 1244785
Svarskommentarer
Sv: Södertälje - MODO Hockey 2010-03-11
spud: Ingen vill bli syndabock.
Fast hela laget kommer att bli det.
Fast hela laget kommer att bli det.
Redigerad kommentar
Jag tycker vi ska gå ner på 3 femmor.