spud: Hur som helst så spelar de Ramones i Lindab Arena. Lätt att fastna på den kanalen.
Inlägg: 1244823
Svarskommentarer
Sv: Södertälje - MODO Hockey 2010-03-11
Björn W: Varför skulle inget lag vilja välja Modo i slutspelet?