Björn W: Varför skulle inget lag vilja välja Modo i slutspelet?
Inlägg: 1244832
Svarskommentarer
Sv: Södertälje - MODO Hockey 2010-03-11
NuMo: Därför att det är bra lag i toppen av tabellen, sådana slår MoDo och har så alltid gjort.
Sv: Södertälje - MODO Hockey 2010-03-11
Nä, fy och blä. Dålig fart. Inga närkamper. Öppna spjäll i mittzon. Ingen sammanhållning och inget tryck. Lyckas vi inte visa mer intresse och deltagande än så här så kan vi lika gärna byta om redan nu.