NuMo: Därför att det är bra lag i toppen av tabellen, sådana slår MoDo och har så alltid gjort.
Inlägg: 1244853
Svarskommentarer
Sv: Södertälje - MODO Hockey 2010-03-11
Björn W: Jag har alltid varit för en åttalags-serie.
Idag gick denna sida varm i Ö-vik. Grabbarna beställde stugor i parti och minut inför nästa vecka. Jag hoppas caveman spär ut groggarna rejält.