spud: Förhoppningsvis dyker en till upp efter påsk.
Inlägg: 1244871
Svarskommentarer
Sv: Södertälje - MODO Hockey 2010-03-11
Jämmer och elände
Torsdagar, då lirar vi hockey, röda mot svarta med full utrustning och tacklingar. Hockey är roligare att spela än att titta på...
Berätta inte hur det går, jag slår på text-tv vid 23-tiden
Torsdagar, då lirar vi hockey, röda mot svarta med full utrustning och tacklingar. Hockey är roligare att spela än att titta på...
Berätta inte hur det går, jag slår på text-tv vid 23-tiden
Sv: Södertälje - MODO Hockey 2010-03-11
Lumber Jack: Det var ett rätt tunt snötäcke i lördags så du får nog ta och hyra skidor om du inte har några du inte är så himla rädd om.