Inlägg: 1244880
Svarskommentarer
Sv: Södertälje - MODO Hockey 2010-03-11
hellge: 3-2 till Luleå och vi är just nu 4 poäng från slutspel och istället väldigt nära sommaren.
Torsdagar, då lirar vi hockey, röda mot svarta med full utrustning och tacklingar. Hockey är roligare att spela än att titta på...
Berätta inte hur det går, jag slår på text-tv vid 23-tiden