Björn W: En felaktigt dömd utvisning, dessutom.
Inlägg: 1244952
Svarskommentarer
Sv: Södertälje - MODO Hockey 2010-03-11
Poffa: Och nu sjunger Hasse Andersson i Lindab Arena, till och med.
Ja, Kvinnaböske alltså.
Ja, Kvinnaböske alltså.
Sv: Södertälje - MODO Hockey 2010-03-11
Det kanske inte är så hemskt roligt att vara Timråit just nu.
Men ha i åtanke att det kunde vara värre.
Man kunde vara Modoit...
Men ha i åtanke att det kunde vara värre.
Man kunde vara Modoit...