Inlägg: 1244953
Svarskommentarer
Sv: Södertälje - MODO Hockey 2010-03-11
mikenomad: Hur som helst - trevligt att Timrå tog en poäng idag, innebär att ni inte behöver ge upp i något läge på lördag under ordinarie matchtid.
Sv: Södertälje - MODO Hockey 2010-03-11
mikenomad: Det är alltid värre att hålla på Timrå. Det är inte en livsstil, det är en diagnos.
Men ha i åtanke att det kunde vara värre.
Man kunde vara Modoit...