Bragd-Birger: Ja jag ska göra det. Det kunde ju vara värre.
Inlägg: 1245035
Svarskommentarer
Sv: Södertälje - MODO Hockey 2010-03-11
Hahl Bundy: Jo, att ha den där meningen i en ruta under i stort sett hela säsongen har ett pris som vi nu kollektivt får betala. Det vore trevligt om vi kunde ha en kommentar som handlade om MoDo i den rutan under nästa säsong.
Redigerad kommentar