Inlägg: 1245053
Svarskommentarer
Sv: Södertälje - MODO Hockey 2010-03-11
Björn W: It always bites you at the end!
Själv trodde jag att både Modo o Timrå skulle vara i slutspel men nu kan det bli så att vi bägge missar eller att bara ett är där.
Vi får se i årets viktigaste match för oss.
Själv trodde jag att både Modo o Timrå skulle vara i slutspel men nu kan det bli så att vi bägge missar eller att bara ett är där.
Vi får se i årets viktigaste match för oss.
Redigerad kommentar