Paddan: Men nu väntar jag bara på att bistra finnen och puckout-ove i vanlig ordning skall titta in i vår GB och gotta sig åt vår poängförlust ikväll.
Inlägg: 1245091
Svarskommentarer
Sv: Södertälje - MODO Hockey 2010-03-11
mikenomad: Spud då? Eller får han inte vara med o leka hos oss i sin bitterhet?