Inlägg: 1245084
Svarskommentarer
Sv: Södertälje - MODO Hockey 2010-03-11
Paddan: En match kvar, o man vet ju hur det brukar gå när det gäller nåt för oss Tikare. Men vi ger ju oss själva chansen iallafall.
Klart glädjen är stor i de här GB:arna, det är ju inte världen mest omtyckta lag direkt i de här kretsarna.
Klart glädjen är stor i de här GB:arna, det är ju inte världen mest omtyckta lag direkt i de här kretsarna.
Sv: Södertälje - MODO Hockey 2010-03-11
Paddan: Men nu väntar jag bara på att bistra finnen och puckout-ove i vanlig ordning skall titta in i vår GB och gotta sig åt vår poängförlust ikväll.
Hahl Bundy: Äh, du vet ju redan att det kommer att gå åt helvete för er... erkänn...
Den enda sanna glädjen är skadeglädjen, säger de, och just nu är det rena rama jubelfesten i både Timrås och Brynäs gästböcker.