Inlägg: 1245095
Svarskommentarer
Sv: Södertälje - MODO Hockey 2010-03-11
Hahl Bundy: Det har du ju rätt i, Timrå och Brynäs är inte särskilt omtyckta i sina egna gästböcker. Märkligt.
Klart glädjen är stor i de här GB:arna, det är ju inte världen mest omtyckta lag direkt i de här kretsarna.