Gidde: Fundera på det du.
Inlägg: 1247067
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
73Sjöbba: Jag tänkte iaf åka och jobba jag på torsdag. :) vad gjorde du den 14:e april 2007? :)
Kul för er, men ni tar er inte igenom kvarten.
Kul för er, men ni tar er inte igenom kvarten.