Inlägg: 1247070
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MODOJohan: Jag minns inte riktigt. Det var så länge sedan, men jag var säkert ute en sväng med hunden :)
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MODOJohan:
Jag tror att TIK tar hem bucklan. Styf åker då direkt hem till P.Forsberg i Ö-vik och strör lite extra salt i såren: "HA! En sån här har du minsann inte!"
Jag tror att TIK tar hem bucklan. Styf åker då direkt hem till P.Forsberg i Ö-vik och strör lite extra salt i såren: "HA! En sån här har du minsann inte!"
Kul för er, men ni tar er inte igenom kvarten.