spud: Jag tycker att det var rejält fult. 3 matcher är ett skämt.
Inlägg: 1249937
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ganska löjligt. Lite dramatiskt blodslafs så blir det blödigt plötsligt. Inte ens när jag var nio år och var i slagsmål med en annan pojk i kvarteret så att näsblodet stänkte över halva lekparken, var det så blödigt bland åskådarna.
Redigerad kommentar
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
shinzawai: Jag håller med. Det kunde gott ha blivit resten av säsongen, hur många matcher det nu blir.