shinzawai: Jag håller med. Det kunde gott ha blivit resten av säsongen, hur många matcher det nu blir.
Inlägg: 1249939
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dream Team: Håller du med? Då tar jag tillbaka mitt påstående. ;)