Inlägg: 1251778
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MarcusElving: Fast brorsan gjorde det "snyggaste" målet av dom två i nattens match emot Anaheim. Lite MoDo-Timrå 2007 över det målet. :-)
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MarcusElving: Kollar man total speltid så har Henrik bara spelat ~60 minuter mer än Ovetjkin.
Och innan 02/03, har det någonsin hänt? Någon som har koll?
Redigerad kommentar