MarcusElving: Fast brorsan gjorde det "snyggaste" målet av dom två i nattens match emot Anaheim. Lite MoDo-Timrå 2007 över det målet. :-)
Inlägg: 1251812
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle: Nu har en tredje Sedinare dykt upp i Vancouver....när får han speltid tro?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle: Haha, ja det var ju ett udda mål! Snygg lobb måste jag säga :D