Inlägg: 1254523
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
bisterfinnen: Jag tar gärna Wesslau som förstemålis kommande säsong. Vi vet vad vi får och det är en stabil ES-målvakt som under den här säsongen var tvåa både i GAA och SVS%, endast slagen av Markström.
Kan vi få en sådan målvakt anser jag mycket vara vunnet inför 10/11.
Hmmm. Nåja.. :-)