Inlägg: 1254526
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
Poffa: Jag ser väldigt gärna Wesslau i laget, men det gör förmodligen Djurgården med, eller har de för avsikt att värva nytt på målvaktsfronten?
Sv: RE-building the future 2010/2011
Poffa:
Jag håller Wesslau som tvåa i ES. Ge honom ett 1+1 och den högsta lönen i klubben.
Jag håller Wesslau som tvåa i ES. Ge honom ett 1+1 och den högsta lönen i klubben.
bisterfinnen: Jag tar gärna Wesslau som förstemålis kommande säsong. Vi vet vad vi får och det är en stabil ES-målvakt som under den här säsongen var tvåa både i GAA och SVS%, endast slagen av Markström.
Kan vi få en sådan målvakt anser jag mycket vara vunnet inför 10/11.